Ekrany LED to wielkoformatowa technologia przesyłu obrazu i treści, wykorzystywana przy sposobności dużych przedsięwzięć, także w celach reklamowych i informacyjnych. Ekran LED gwarantuje najwyższy poziom widoczności, co umożliwia skuteczną wykonywanie kampanii reklamowych, także informacyjnych. Ekrany te posiadają szerokie przeznaczenie, zwłaszcza w reklamie i promowaniu. Zaletą ekranów jest ich modułowa struktura. Zezwala ona na elastyczną konfigurację, praktycznie nieograniczoną możliwość rozbudowy ekranu i jego nieskomplikowany przewóz.
To co przesądza o tym, czy ekran LED jest dostosowany do pracy na zewnątrz, to przede wszystkim należycie zgrane komponenty wykorzystane przy jego wytwórczości. Mają szansę one pracować bezawaryjnie w ogromnym obszarze temperatur. Specjalna budowa panelu zabezpiecza przed warunkami pogodowymi, zarówno od frontu jak i od tyłu ekranu.
Wprowadził: Kārlis Dambrāns
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Najwyższą właściwością owego rodzaju ekranów jest ich czytelność świecenia i sposobność rozbudowywania do dowolnego formatu (powierzchnie reklamowe). Stosowanie ekranu na zewnątrz, zapewnia sposobność aktywnej demonstracji nawet podczas pełnego nasłonecznienia.
Ekran Led to najwyższa klasa sprzętu służącego do przesyłu wiadomości dla obszernego kręgu odbiorców. Jest to jedyna jak dotychczas technologia, która zezwala na emisję
obrazu z wysoką jakością oraz doskonałą widocznością.
Wprowadził: Balaji.B
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Czymś w zupełności typowym jest to, że jeżeli człowiek ma odrobinę większe wymagania od życia, zakłada własny
biznes. Chociaż naturalnie wcale nie jest powiedziane, że to jakaś reguła. Jednakże prawda jest taka, iż czymś ze wszech miar ważnym jest to, aby mieć na uwadze, że zakładanie własnej firmy nie jest proste. I nie chodzi nawet o nadmierną biurokrację bądź
pieniądze, lecz choćby brak sensownych pomysłów, jaką tak naprawdę firmę warto otworzyć.
Interakcyjna formuła umożliwia aktualizować zawartości reklamy na bieżąco. Dzięki temu, komunikacja z odbiorcą może się zmieniać, a adresat nie będzie znudzony. Przynosi to pełną uniwersalność i możliwość dopasowania kampanii do obecnych potrzeb. Dzięki zaawansowanej technologii, w którą zaopatrzony jest wszelki ekran LED, można prowadzić interakcję z potencjalnymi klientami.