Podpatrzone na: www.segregatory.net
Od setek lat linie i symbole stanowią metodę komunikacji miedzy ludźmi, wszak nasze zdanie wynika z obserwacji. Tak jak ludzki charakter uzewnętrznia się w jego wizerunku i sposobie bycia, tak osobowość marki ujawnia się w stroju identyfikacji wizualnej. Identyfikacja wizualna firmy jest zarówno formą i materiałem, obrazem i ideą. Logo marki lub standy reklamowe muszą stać się wystarczająco znajome, by były rozpoznawalne a także wystarczająco unikalne, by ktoś zwrócił na nie uwagę.
System identyfikacji wizualnej powinien być prosty, bo tylko przez parę sekund skupiamy uwagę na czyjejś „twarzy”. Jednocześnie powinien obfitować w treść i szczegóły, aby przyciągnąć wzrok klienta. Dobrze, jeśli jest wystarczająco współczesny, by odzwierciedlać epokę, ale nie może podążać za krótkotrwałą modą. Znak
logo, przede wszystkim musi zapadać w pamięć i odzwierciedlać idee, których jest reprezentantem. Identyfikacja wizualna, to całość symboliki stosowanej przez firmę, czyli wszystko to, po czym można „na zewnątrz” rozpoznać, że to taka, a nie inna marka. Do takich elementów należą na przykład wizytówki, papier listowny, standy, plakaty, kalendarze bądź karty menu restauracji stworzone dla danej branży. To właśnie wizerunek organizacji pozwala jej wybić się z tłumu podobnych do siebie firm. Poprzez kolejne elementy, takie jak logo, kolor i krój pisma a także druki firmowe, konkretna marka buduje relacje z potencjalnym klientem.
Wprowadził: www.sxc.hu
Podpatrzone na: www.sxc.hu
Przemyślana
ekspozycja produktu jest kluczem do sukcesu. Wszystkie składniki, stanowiące nośniki przekazu reklamowego, powinny posiadać najlepszą oprawę. Dobrze zaprojektowany stojak na ulotki, bądź też wysokiej klasy
system prezentacji, może spowodować, iż to właśnie nasza treść wyróżni się spośród innych. Standy reklamowe, to stojące tablice lub trójwymiarowe obiekty o różnej wysokości, nie tylko prezentujące markę, lecz także umożliwiające sprzedaż bezpośrednią. Podobną formą promocji jest teczka konferencyjna, na której powinno figurować logo i
grafika charakterystyczna dla danej marki. Wówczas każdy uczestnik konferencji, mając przed sobą obraz naszej firmy, bez dwóch zdań ją zapamięta i skojarzy w najbliższym potrzebnym momencie. Więcej propozycji na: . stojak (
polecane produkty)