W czasach szalejącego kapitalizmu umiejętność odnalezienia się na rynku może decydować o tym, czy firma przetrwa kolejne fale
kryzysu. Rozpoznawalność marki znacznie ułatwia docieranie do klientów i podnosi zyski. Jak zadbać o wizerunek i dobrą reklamę.
Wprowadził: 4Press.pl
Podpatrzone na: 4Press.pl
Czasy, kiedy sposobem na reklamę była telegazeta i okraszone clipartami ulotki już dawno odeszły w niepamięć. Nie robi się już połyskujących napisów w MS Office, zbyt długie reklamy telewizyjne ze sztampowymi scenariuszami, najważniejsze jednak, że na ich miejsce pojawiły się naprawdę interesujące propozycje.
Sprytne reklamy
Działająca
reklama wcale nie musi być droga. Istotne, by określić, kim jest odbiorca i jakie są jego potrzeby. Do wykorzystania jest tak dużo możliwości, że na pewno przyda się rada specjalisty. Reklama w Sieci, druk ulotek, spoty telewizyjne i radiowe – one wszystkie mają konkretną moc i czas. Ważne jednak, by zaprojektować optymalne kroki promocji i maksymalnie podnieść swoje znaczenie na
rynku.
Wprowadził: Epson
Podpatrzone na: Epson
Projektowanie ulotek
Najpopularniejszą i niedrogą zarazem formą promocji są ulotki Kraków – a szczególnie okolice Rynku – jest pełny studentów rozdających reklamy różnych produktów i usług. Pomimo że zdecydowanie ich odbiorca nie jest jednorodny, to paradoksalnie można określić jego portret.
Po ustaleniu szczegółów należy wymyślić dobre hasło, solidny opis
produktu, a wszystko ubrać w ładną szatę graficzną ulotki Kraków dla potencjalnych zleceniodawców jest miejscem wymarzonym. Jest tutaj mnóstwo poszukujących ciekawych zleceń grafików, którzy nie tylko chętnie zajmą się wykonaniem projektu, ale przy okazji nadadzą mu unikalnego wymiaru.
Kraków to w końcu miejsce artystów i niecodziennych pomysłów.
Formy ulotek
Wiadomo, że roznoszenie
ulotek odbywa się naprawdę różnie. Niestety ludzie reagują niechętnie na dobrze znany papierek, który ktoś wciska mu do ręki. Ten zabieg też należy dobrze przemyśleć i wybrać taki sposób, by spacerujący sam chciał dostać ulotkę. Dobrze zacząć od tego, co aktualne. Kalendarze 2013 mają szansę zachęcić.