Kreowanie wizerunku przedsiębiorstwa - agencja PR ci pomoże

Wprowadził: PREVOLUTION
Kreowanie wizerunku to zadanie, które zwykle spychane jest na samym dole na liście spraw, nawet w większych firmach. Bywa, że przedsiębiorstwa w ogóle nie mają w swoich strukturach menedżera do spraw Public Relations, nie wspominając o dziale. Absolutnie warto jednakże rozplanować właściwie budżet i przeznaczyć na kreowanie wizerunku jakieś pieniądze. Najlepsze wyjście - zgłosić się do osób specjalizujących się w tej kwestii. Agencja public relations jest wspaniałym rozwiązaniem. Powierzamy w jej ręce pieczę nad naszym wizerunkiem, a jednocześnie zyskujemy gwarancję, że naszą marką zajmują się najlepiej wykwalifikowani specjaliści.

Spróbujmy wyszukać jak najlepszą agencję. Najlepszą, to wcale nie oznacza, że najdroższą. Poszukajmy ze spokojem, porównajmy oferty, spotkajmy się z przedstawicielami kilku agencji i dopiero wówczas zadecydujmy. Zwróćmy uwagę na to jak wygląda strona agencji, czy jej pracownicy w czasie spotkania wzbudzają nasze zaufanie. Poczytajmy oceny w Internecie. Dobra agencja pr dba również o swój wizerunek. Jeżeli tego nie potrafi, to jak będzie dbała o nasz?

W wolnej chwili

Monitoring mediów w zasięgu każdego przedsiębiorstwa

WWW
Wprowadził: Bull3t
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Dzisiaj monitorowanie mediów społecznościowych, tj. monitoring social media nabiera określonego znaczenia. Globalna rewolucja daje możliwość na zabranie głosu każdemu użytkownikowi Internetu. Monitorowanie mediów ma zastosowanie w szczególności do tego, by wyznaczyć te najistotniejsze dla konkretnej branży czy konkretnego przedsiębiorstwa dane.


Mocne wejście Twojej firmy
Wprowadził: www.sxc.hu
Podpatrzone na: www.sxc.hu
Gdy już się zdecydujemy postarajmy się umówić na spotkanie z człowiekiem, który będzie zajmował się naszą marką. Ważne jest, abyśmy mieli do niego zaufanie. To jest osoba, która w naszym imieniu będzie przesyłać wiadomości do mediów, ważne jest zatem żeby była to osoba kontaktowa, zorganizowana i pewna siebie. Umiejętności także są niezwykle istotne. Sprawdzajmy to. Ważne by był to człowiek samodzielny, by nie trzeba było poprawiać jego tekstów pisanych o naszym przedsiębiorstwie itp.

PR korporacyjny ma sporo odmian. Dowiedzmy się czy firma, z którą chcemy podjąć współpracę ma doświadczenie w działaniach, które są nam potrzebne, czy ma innych klientów w naszej branży. To wszystko ma wpływ na to na jakim poziomie zostaniemy obsłużeni i czy wizerunek stworzony przez agencję na pewno będzie taki, jakiego oczekujemy. Złe aktywności agencji mogą stworzyć więcej kłopotów niż brak działań w ogóle. Wyjątkowo uważnie pytajmy o działania w momentach kryzysowych. Jeżeli mamy wcześniejsze doświadczenia, wydarzyło się w naszej firmie coś złego, konieczna była interwencja specjalisty PR – zapytajmy o ewentualne reakcje w takiej sytuacji. Będziemy mieć pewien obraz działań agencji, a to pomoże nam podjąć ostateczną decyzję o współpracy lub jej braku.
Podpatrzone na: PRTime
18-07-12 10:41:59
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.