Podstawą każdego interesu jest konsument. Stąd też niezwykle kluczowe jest nie tylko jego zdobycie, ale również przytrzymanie przy sobie. Obecna sytuacja na świecie nie jest za bardzo ciekawa. Następne kraje bankrutują, a ludzie wychodzą na ulicę, strajkować przeciw bezrobociu. W tych chwiejnych czasach niezwykle trudno prowadzić firmę. Tylko odpowiednie podejście do konsumenta może zabezpieczyć nasz interes przed splajtowaniem.
Trzeba też pamiętać o efekcie szminki. W czasie kryzysu ludzie nie mają już dużo do stracenia, dlatego nabywają produkty ekskluzywne. Ponieważ muszą oszczędzać pieniądze, chcą zapłacić więcej za porządną rzecz, która może im służyć na dłużej.
Wprowadził: Vanguard PR
Podpatrzone na: Vanguard PR
Bardzo ważna jest także właściwa
obsługa klienta. Dotyczy to przede wszystkim wszelkich punktów usługowych. Stąd też wielu właścicieli sklepów wprowadza odpowiedni plan obsługi klienta, który jest potem wprowadzany w życie we wszystkich punktach. Jest to dokładny schemat, który opisuje większość prawdopodobnych sytuacji, które mogą się zdarzyć podczas obsługi klienta. Określa on kolejne etapy, a także podpowiada sprzedawcom, co powinni zrobić i co muszą powiedzieć. Rzecz jasna, jest to tylko szkielet, na podstawie którego każdy pracownik musi wypracować sobie indywidualny styl obsługi klienta.
Wprowadził: alexvllv
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Business One gwarantuje integrację najważniejszych firmowych procesów biznesowych. Usługi wsparcia sap dotyczą między innymi zaopatrzenia gospodarki magazynowej, produkcji, finansów, sprzedaży, zarządzania relacjami z klientami. Zaznaczyć należy, iż oprogramowanie do zarządzania - SAP Business One to pojedyncza aplikacja, która wyklucza przeprowadzanie oddzielnych instalacji i skomplikowanej integracji wielu modułów. Nie jest to bardzo czasochłonne, a dodatkowo bardzo oszczędne. Dzięki temu systemowi uzyskuje się rzetelny wgląd we wszystkie informacje, ponieważ obsługuje się istotne funkcje biznesowe.
Na papierze wszystko wygląda pięknie, natomiast nie zawsze znajduje to odzwierciedlenie w prawdziwym życiu. Nie każdy z naszych pracowników jest doskonałym sprzedawcą od urodzenia, stąd też naszym obowiązkiem jest pomoc tym osobom, które nie radzą sobie z klientem. Profesjonalne szkolenia sprzedaż mogą pomóc naszym pracownikom przekroczyć wewnętrzne przeszkody, jak również odszukać w sobie nieznane dotąd umiejętności. Uczą one skutecznych
technik sprzedaży, a także sztuki przekonywania, tak pomocnej w handlu. Oddziałują one na efektywność pracy, co natychmiast przekłada się na nasze zarobki. Warto także zrobić takie szkolenia dla kierowników. Nasi menedżerowie posiądą nowe, pomocne umiejętności, jak na przykład właściwe kierowanie załogą, czy zarządzanie zadaniami.